30 trappor

Det är 30 trappor upp till mitt rum, så om inte jag var vältränad måste jag vara det snart så som jag får springa upp och ner.

Pappan och barnen kom hem för ett tag sedan och jag berättade hur dagen varit och natten. Så han föreslog att jag skulle dricka en liter gul vätska som han blandade ihop. Det smakade inte gott! Sött och sliskigt och sen sa han att jag skulle gå upp på mitt rum och vila. Så snällt av honom.

Imorgon börjar min spansk klass. Jag ska ha spanska 4 timmar i veckan.
Kursen ligger i en stad i närheten så jag måste använda bilen imorgon!
Hoppas det går bra.

Kommentarer
Postat av: rallaN

Då får du köra försiktigt!

2008-10-01 @ 19:56:23
Postat av: Li

jag hoppas inte det är 30 trappor utan TRAPPSTEG ;) gullet!

2008-10-01 @ 22:10:02
URL: http://everybodyknowlsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0