En månad

Vaknade lite senare idag än vanligt för barnen inte var hemma. De sv hos farfarn och farmorn för mina hostparents var på bröllop inatt.

Idag har jag varit här en månad. Kan inte fatta att tiden gått så snabbt när den på ett annat sätt gått så långsamt. Känns som jag alltid varit här, inte hos familjen utan i Spanien. Kommer alltid gillar Spanien. Vill inte åka hem egentligen, men jag kommer ju tillbaka om några månader.

Idag gick jag och postade mina vykort, bara 4 stycken så man vet aldrig vem dem kommer till;) Sen gick jag hem och solade lite, men min aupair mamma gillar inte att jag solar pga cancer och rynkor och sånt så jag solade bara en timme sen gick jag och köpte en glass och gick en runda.

Det står en limmo i vår gata, några hus ner, coolt, en lång och vit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0