En olycka kommer sällan ensam

Idag var jag och mamman med ungarna i parken. Lorena behövde kissa så hennes mamma hjälpte henne. Sen när jag och ungarna lekte så kissar hon PÅ sig! Hon bara står där och skrattar och fortsätter att kissa. Sen helt plötsligt ligger där bajs på marken, en stor rund tolle och den tar Victor upp! Jag får tag i honom och säger att det är kaka, så han släpper tollen rätt snabbt. Lorena säger att det var hennes tolle men jag var inte säker för hur kunde den vara stor och rund, borde den inte varit mosad i trosan? Väl hemma och jag ska bada dem ser jag att det visst var hennes tolle som legat på lekplatsen. Usch! Hon är tre år, hon vet när hon ska gå på toa!

Nu ska jag sova, sen spanskklass och gymmet imorgon:)


Buenos noches.

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha jag hade aldrig klarat :p bara om de va min egen unge tror jag .

2008-10-16 @ 08:17:12
Postat av: Li

jag hoppas du gav henne en rejäl avhyvling! Det hon gör är respektlöst. Hon vet ju att hon inte får och som du säger, hon vet när hon behöver. Skitunge minst sagt!

2008-10-16 @ 09:53:22
URL: http://mylifeinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0