Estado en Madrid

(Vet inte om rubriken är rätt?)

Men iallafall. Idag vaknade jag vid halv sex av att ungarna skrek, försökte somna om men det gick inte för de slutade inte skrika där nere. Jag vet att mamman gick in till dem senare men inget funkade (som vanligt). Jag ville bara komma bort härifrån för jag orkar inte med det så jag åkte in till Madrid och där har jag varit hela dagen till nu.

Gick runt och kollade överallt, bland annat på Plaza Mayor där det brukade vara tjurfäktning förr i tiden och sånt. Sen gick jag till opera huset, som var väääääldigt stort! Och utanför pera huset var det ett brudpar, vet inte om det var modeller eller ett riktigt brudpar men jag fotade dem iallafall. Skit fin klänning hade hon.

Sen satte jag mig på en restaurang och åt en spansk omelett och cola, ntan blev på 13 euro, rätt dyrt?
Sen tog jag ut pengar här, 50 euro och det kommer dras 517 kr från mitt konto.

Jag gick även in i olika tatueringsstudior, gud vad sugen jag är på en ny tatuering!! Vill verkligen göra en och det var så billigt här. Om jag gör en här så kommer det verkligen vara ett minne för livet.

Ikväll ska jag sitta barnvakt igen för föräldrarna ska ut.

Förresten, gud vad många FILFs det finns här;) (istället för MILF (motheriliketofuck))


precis när man kommer upp från tunnelbanan


Lite fina hus



Plaza Mayor

 


Nått som såg fint ut


Trodde detta var opera huset...


Till jag såg detta, och fattade att DETTA måste vara opera huset
 <----- operahuset!!!!!!!!!!!!!

Brudparet


Lite shopping, men köpte bara den i mitten. ska köpa den lila sen. kanske leopard tunikan, eller den är för TANTIG?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0