Ett mirakel!

Började i morse med att gå upp och fixa drinken till Victor. Tänkte att eftersom Lorena ville ha mjökdrinken igår kanske hon ville ha idga också. Hade gjort iordning allt, värmt den i micron och höll på att tillsätta proteinpulver i Victors nappflaska. Ska sträcka mig efter mer pulver och då välter jag ut Lorenas nappflaska. SÅ IRRITERANDE! Men dock inget jag blir förvånad över som spiller och kladdar jämt. Bestämde mig för att bara Victor skulle få idag, som vanligt.

Går upp på övervåningen, blir halvt ihjäl skrämd när jag ser att Lorena är uppe och sitter på trappsteget, det var som att se ett spöke, blev livrädd, det är inte alls likt henne att gå upp så tidigt. Fick med henne in och väcka Victor. Som tur var ville inte Victor ha sin mjölk så jag kunde utan dåligt samvete ge den till Lorena. Allt gick bra till vi skulle klä på Lorena.
Som blev helt galen som vanligt. Fick knappt på henne några kläder. Kom på den briljanta idén att ge henne en liten parfym jag har (sån man får på prov), den tyckte hon var rolig och det gick lite bättre att klä på henne.

Synd bara att parfymen var så rolig att ingen av barnen ville äta frukost och det blev en massa bråk mellan barnen.
Aja, slutet gott allting gott när de gått ;)

Förresten idag är det SOL, och gissa om jag är lycklig, men det är rätt kallt ute men jag ska PLÅGAS, måste bli brun!
Tog bort min andra blogg idag, så nu har jag bara denna.


Fick precis skriva på ett paket- bud som var här. Alberto beställer allt från internet.

Kommentarer
Postat av: anna

varför tagit booort den andra?:p jag trodde något var fel när jag inte kom in :O

2008-10-24 @ 13:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0