Godmorgon

Vaknade halv sju. Fixade med ungarna.
Fast pappan var lite tjurig på mig i morse. Han gick in och väckte Lorena när jag var inne hos Victor och gav henne medicin, sen gav han Victor medicin och efter det tog han mjölkdrinken (hade gjort en till Lorena också) men han sa att den var alldeles för kall och att Victor gillar varm. Jamen, när jag precis började med barnpassningen sa dem att mjölken bara skulle värmas i micron i 30 sekunder, helt plötsligt ska den vara där 45 sekunder eller en minut. Pappan gick ner och värmde den. Victor drack upp nästan allt, fan också! Jag som hoppades att han skulle gilla kallt bättre haha.

Sen hjälpte pappan mig att klä på Lorena sedan for de iväg.

Solen är framme här idag men det är rätt kallt. Hörde att vädret skulle bli så kallt till 10- 12 grader här, silken skillnad! Från 25 till 10!

Var på gymmet idag också. Sista dagen. För om jag ska gå mer denna veckan måste jag betala 28 euro som om det är en ny månad (betalar varje månad) och det har jag ingen lust till.

Nu ska jag ut och gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0