GYM

Idag var jag på gymmet. Det var härligt. Började med att jogga på sånt löpband trots att det är förbannat tråkigt. Fast kunde inte sluta springa, det kändes så himla bra. Så steg jag av efter 30 minuter och då står det att jag bara sprungit 4,5 km! Det kan inte stämma, jag sprang jätte snabbt ju....
Sen gick jag vidare till en sån ställning där man kan göra knäböj så jag gjorde några övningar där, sen utfall och efter det mage. Fokuserade mest på benen idag.
Det var bara unga killar som satt och läste i bodybuilder tidningar vilka övningar de skulle köra, jag, två kärringar och en jätte biffig neger tjej. Direkt när hon kom in ställde hon sina saker bredvid där jag var (trodde först det var en kille, hon såg helt konstig ut) sen när jag var klar tog hon ställningen, körde 2 gånger och sen byta till en annan maskin, så gjorde hon på alla, körde typ 2 gånger och sen gick vidare, hon hade inte så jätte mycket vikt heller.
Efter att jag gjort mina övningar gick jag ut från gymmet, det kändes okej till jag kom till bilen, då hade REDAN träningsverken kommit!  Hur otränad är jag?

Måste gå till gymmet imorgon också.

Sen körde jag hem. Det var jätte läskigt att köra själv, alla körde mig i röven så jag blev nervös, sen i en rondell stod polisen så trodde jag inte man kunde köra av på den vögen där de stod för de stod mitt i vägen så jag körde några varv i rondellen för att se om andra svängde av där, och jepp det gjorde dem så det var fritt fram.

Nu ligger jag bara i sängen, är så trött! Dessutom inget solväder, mulet som bara den. :(


Kommentarer
Postat av: rallaN

Missade du skylten "Max ett varv" eller? ;)

2008-10-07 @ 13:38:43
Postat av: emma

blabla haha ska du säga:D

2008-10-07 @ 21:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0