Hon är ett fall för supernannyn

Visste att morgonens lilla mirakel enbart var en engångsföretelse. Direkt när Lorena kom hem från skolan förvandlades hon till det monster hon är. Skulle upp och byta kläder på henne och håller på att ta av henne byxorna då hon börjar dra jätte hårt i mitt hår, jag sa aj och nej sluta, men hon fortsatte och jag var tvungen att daska till henne på handen för att sluta. Vilket fick henne att börja gråta och springa runt och skrika på pappan. Slutade med att pappan fick klä på henne.

Sen gick jag och Victor ensamma till parken och var där i en och en halvtimme, han är söt. Hade väldigt gärna stannat här i Spanien om det bara varit honom jag skulle ta hand om. Eller jag hade stannat om det varit en annan familj också, en bra ordentlig familj med snälla barn.

Förresten bajsade Victor i badvattnet igen, försökte fånga tollen i blöjan men den slank iväg så jag fick ta upp Victor ur badvattnet. Ännu ett beteende som han inte gjort förr.

Ska faktiskt bli skönt att komma hem! För detta har  inte varit en dans på rosor direkt, och jag har inte överdrivit när jag skrivit om ungarna, snarare förskönat för folk klagat på mig att jag bara klagade ;)


Aja, MADRID imorgon, läääängtar! Shopping=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0