I could sleep in my shoes

När jag var och shoppade i måndags köpte jag ett par nya skor. KLACKASKOR, med jätte hög klack! Så höga att jag bryter benen med dem ifall jag trillar, men de är såååå jävla snygga! Helt otroliga, så igår när jag skulle sova hade jag dem på mig, fast jag somnade aldrig med dem på. Fy de är sköna också! Äskar dem!

Idag har jag solat. Solen tog BRA, så har bränt mig lite i ansiktet. Måste bli brun nu när jag strax ska hem.
Har packat det mesta, och jag fattar knappt hur jag ska få igen väskorna. Har också sorterat bort lite kläder som jag tänkte ge till klädåtervinningen. Plus mina ballerinaskor ska kastas för de var helt söndriga. Min bodylotion flaska är halvt sönder i locket så det är inte lönt att konka med sig den hem.

Hörde att mina vykort också kommit fram idag, iallafall till min familj. Hoppas ni andra gillade era vykort!

Nu ska jag sova och ladda inför min sista dag!


Tågstationen i Atocha. Väldigt stor och väldigt känd. De har som en liten djungel i terminalen. Och i dammen bor massor av sköldpaddor! Sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0