Idag är jag ledig

Idag är jag ledig vilket är skönt. Men vaknade redan klockan sju av att barnen skrek och sen ville de inte sluta så då gick jag upp och började fixa här med min tvätt jag tvättade igår.

Förresten igår när jag var i Madrid gick vi in på ett sånt känt chockladställe, där beställde Chelo en chokladdricka till mig, det var verkligen choklad! Riktigt tjock men lite för chokladig för att bara dricka, men så fick man typ 30 cm långa pinnar till som friterats i nått som man skulle doppa i chokladen, det var gott!

Idag är det nån nationaldag, den 12 oktober. Så det skulle vara sån marschering i Madrid med soldater och sånt, fast den har redan varit.

Vädret här är dåligt. Bara mulet och regnigt. Inatt åska och blixtrade det och regnade jätte mycket eller så var det hagel?

Nu skriker barnen igen. Jag längtar till jag får lunch!!
Bilnycklarna är fortfarande borta....


 
Kläderna jag tvättat, och glassen som var så dyr igår, men skit god! Björnbärs sorbet och chokladbrowniefudge.
Sen en bild på fönstret som jag låg och kollade på blixtrar genom.


Kommentarer
Postat av: anna

jag åt ben & jerrys i köpenhamn så gott :D

2008-10-13 @ 10:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0