I'm the super nanny

Måste bara börja med att berätta silken sjujävlig kock jag är! Min lunch blev perfekt idag. Gjorde köttfärssås, men det var ingen sås bara köttfärs, sen pasta! Det var jättegott. Och massor av majs. Muuums!

Jag funderar på att bli nanny, supernanny! Fy silken bra lekledare jag är. Eftersm det regnat hela dagen fick vi vara inne idag och där finns inte mycket att göra inne, MEN JAG, hittade på hur mycket som helst, i över två timmar kom jag på massor av lekar och saker vi kunde göra, eftersom de inte leker med samma sak mer än fem minuter blev det en massa lekande. Och det blev en massa bråk så emellanåt satt jag och lekte med mig själv, superkul!

Jag och Victor sprang runt med en glolvmopp och låtsades tvätta golven sen sparkade vi boll och sen lekte vi med ett dockhus. Lorena var tjurig som vanligt och hon bet mig, riktigt hårt så jag smällde till henne lite lätt i huvudet och då började ju hon störtböla, sen bet hon Victor och höll på. Aja, jag fick bot på dem ett tag! Kändes bra, och nu sover de små kräken så skönt =)

Imorgon är det spanskklass och gymmet som väntar. Har bestämt mig för att jag ska ha klänning imorgon.
Och jag vill ha sol men det blir det nog inte så ska inte skriva att jag ska sola, skriver jag ska shoppa istället! Regn= perfekt shopping dag!!

Buenos noches!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0