Jag fick en vän

Idag på spansk klassen var där en till elev. En neger kille från Nigeria som hette Chris och var 27 typ. Han hade rest runt lite i Europa för han ville lära sig olika språk. Så nu var han här i min klass. Min kompis.

Men innan lektionen var slut fick vi reda på att han skulle byta klass för han var inte tillräckligt bra för denna gruppen, så nu är det bara jag igen. Såå tråkigt, jag som hade fått en kompis men nu kommer jag aldrig träffa honom igen.

Chris tyckte jag pratade jätte bra engelska, så glad jag blir när folk säger så.
Ikväll ska jag prata med mamma på skype. Mamma jag kommer in mellan halv tio, tio, för jag måste natta barnen och sånt ikväll.

Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0