Joggning i uppförsbacke

Har nästan precis kommit hem från gymmet! Det känns! Började med att springa på löpbandet, men bara 20 minuter idag. Det finns löpband här som man kan höja så det blir som att springa i backe, det hade jag tänkt göra idag... men den maskinen jag tog var sönder och den andre var upptagen så fick ta en vanlig. Så himla svårt det är att springa på sånna! Känns som man trampar på fronten hela tiden.

Sen gick jag och körde knäböj och utfall. Det var lite folk som fick hjälpa mig med stången idag för den var för högt upp haha, de är så snälla här. Sen frågade jag hur mycket stången vägde "cuantos?" haha så frågade dem om jag ville veta i kilo (pesos) eller i någon annan vikt, menmen, stången vädge bara tres pesos. Så fick lägga på liiiite.

Sen körde jag mage vilket är roligast för det ger mest resultat, haha jag har bara tränat mage 3 gånger här och jag har redan fått tillbaka mina rutor, är inte det underbart? Jag behöver tydligen ingen personlig tränare så som jag tränar. =)

Mamman jobbar hemma idag, jag frågade varför men hon ville inte riktigt säga vad det var, bara att det var nått klabb med hennes företag. Aja det löser sig nog.

Nu ska jag ut och sola, måse bli brun som en pepparkaka nu till julen!

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Till pappa: Ja vi pratade med Chelo hon sa att man bara skulle skriva på nått papper hos polisen.

Till alla andra som brukar ha migrån; köp inte Zomig Nasal, nässpray för de funkar inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0