lång natt och brädad av hushållerskan

Den där mjölken var verkligen inget bra för mig, eller var det äggen jag åt? Vem vet. Bra mådde jag iallafall inte.
Fick springa till vasken här uppe många gånger inatt. Och var varmare än eld och kallare än is om vart annat.
Alltså blev det en lång natt.

Så när jag tillsist steg upp i morse mådde jag inte ett dugg bättre, men vågade inte säga till Alberto att jag mådde så dåligt. Så jag tvingade mig själv att gå in och väcka Lorena trots allt.
Hon är så himla svår väckt! Eller inte väckt men hon gråter så fort hon fattar att det är morgon och ska gå upp. Jag har försökt prata snällt till henne utan responds och sen bara drog jag av hennes strumpor men hon började illtjuta. Och då kom hushållerskan in. För henne gick det som en dans! Jag trot inte Lorena gillar mig.
Inte förrens vi skulle äta, då åt  hon rätt bra. Sen åkte dem iväg.

En sak jag inte fattar är varför spanjorerna och spanjorskerna har så mycket parfym! Det stinker! Det luktar överallt. Och när Albert tog parfym hörde jag att han tryckte 3 gånger! Han tänker väl att hellre för mycket än för lite...
Likadant med hushållerskan, så fort hon kommer in i huset stinker hennes söta parfym!

Jag mår fortfarande dåligt, men ska gå ner och äta och dricka lite. Kanske det blir bättre då?
Solen strålar idag igen, måste vara över 23 grader! Vill bli brun, SKA gå ut och bli brun!

Hej så länge.


här ska jag laga mat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0