Shoppingcenter

Nu ikväll tog mamman med mig till ett shoppingcenter en kvart här ifrån. Det var 3 våningar stort och massor av affärer.
Tror kläderna faktiskt är billigare här än i Sverige, dessutom kollade jag på glasögonbågar från Dolce & Gabbana och de kostade bara 150 euro, vilket är mycket billigare än hemma där de kostar ett par tusen. Dessutom är sminket billigare här också, så då blev jag glad. Tyvärr hann  vi inte kolla i alla affärerna för båda barnen var med, och de var vilda. Sen när mamman köpte smink passade jag barnen och då råkade den äldsta 3åringen göra en olycka, jaa hon kissade på sig i en sån bil man kan åka om man lägger i pengar. Undrar varför hon gjorde det för hon brukar säga till annars, men nu bara stod hon där och lät det rinna. Aja, det var inte så farligt, fick torka henne med våtservetter.

Nu ikväll har jag ätit sallad, det var gott.
Ser verkligen fram emot imorgon, då jag ska träffa andra aupairer och kolla runt i Madrid. Min aupair agentur har sagt till min aupair familj att jag skulle vara ute hela natten så min familj har sagt jag får vara ledig på söndag, jippy. Fast det var bara om jag lovade komma hem på morgonen, haha. Men ska ställa bilen vid tågstationen sen tar jag tåget och sen på morgonen går det snabbt hem.

Förresten, egentligen får jag inte köra bilen här, man måste vara minst 30 år eller ha haft körkort i 6 år, för det står försäkringen på bilen på. Men min familj sa att jag ändå skulle köra, så då får jag göra det. Behöver verkligen bilen här..

Nu väntar jag på att mamma ska svara på skype.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0