Snäll spanjor

Jag körde till skolan idag, och varje gång jag körde över väg gupp här lät det som bilen skrapade i. Tänkte kolla det när jag stannat utanför skolan, men så i en rondell var det en kille i en firmabil som sa något till mig och sen körde vidare, jag trodde han blev arg för jag inte stannade vid väjningsskylten men så körde jag efter honom så stannade han vid sidan av vägen och vinkade fram mig. Så berättade han att min regristreingsskylt hade lossnat på ena sidan så jag fick köra in på en liten väg. Sen hjälpte han mig att sätta fast den. Det måste ju varit skylten som skrapat i för sen när jag körde vidare lät det inte mer. Så innan jag körde iväg frågade han killen (eller gubben, typ 40 år) om jag ville ha kaffe jag bara skrattade och sa nej, att jag pratade engelska och skulle till skolan (sa det på spanska!) Så sa han hejdå och sen körde jag iväg.

Min spansk lärare vill ha en aupair hemma hos sig så jag gav henne agenturens hemsida.
Jag vill se ut som henne när jag är 45! Hon har jätte fin kropp för att vara så gammal, smal och vältränad.
Sen alltid jätte fina kläder, ser riktigt dyra ut. Sen är hon helt perfekt sminkad! Kan tänka mig att alla hennes elever som
är killar (kanske nån tjej också) sitter och fantiserar om henne när hon skriver på svarta tavlan! Haha.

Nu ska jag äta luuuunch, och sola senare, ifall vädret vill klarna upp, om inte vädret blir bättre ska jag våga mig in till city igen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0