Som på film

Det hände en sak i morse som jag bara sett på film. Det var när jag skulle byta blöja på minstingen. Han låg där helt naken och när jag ska sätta på ny blöja kissar han, på sig själv, mig och skötbordet. Haha visste inte vad jag skulle göra för att stoppa det så fick ta den gamla blöjan och hålla under strålen. Men lillen tyckte bara det var jätte kul att han "kakat" på mig.  Fast kisset var inte det äckligaste det var att se en sån minisnopp med kissestånd! Blöö haha.

Sen skulle vi ner och äta frukost och det blev en massa klabb där för jag trodde inte de hade nån barnmjölk hemma och jag vågade inte ta vuxenmjölk för de sa till mig sist att jag inte skulle det. Så barnen fick varsin pudding som de brukar och sen nått jag trodde var juice, men det var tomatsås, fast de brukar dricka det som juice. Så kom pappan ner och han blev inte jätte glad, han gav dem chips och kakor istället, och sån oboymjölk. Men det löste ju sig.

Nu sitter jag och väntar på att jag ska bege mig till spansk klassen, halv tolv till halv två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0