Tengo hombre

När ungarna kom hem idag åkte jag och mamman med ungarna in till Alcalar, är inte säker men tror det var dit vi åkte.
För att köpa nya örhänge till Lorena. Det blev några söta blommor med pärlor på.

Efter det gick vi till ett fik där vi köpte mjölkdrinkar. Och ungarna var ju med så ni kan tänka er vilket helvete vi hade...
Fast det kanske man inte får skriva?  Iallafall när vi satt där började det att ösregna där ute och blixtra och åska. Det har regnat jätte mycket här men alla säger att det knappt regnar här, haha illa. Vill ha sol, det är dock 26 grader trots regnet. Mmmm.

Mamman berättade att det är pappan som inte tycker att barnen behöver en aupair.
Det blev också en hel del annat snack, hon sa att alla som älskar en kommer få en att gråta. Ja kanske är det så för jag har gråtit rätt mycket idag.
Sen att hon skulle egentligen gjort en resa till USA för att lära sig engelska men när hon kom dit och bara varit där i en- två veckor kände hon så som jag känner nu och åkte hem, och vet ni? Hon ångrar sig inte! Hon har ändå ett topp jobb! Hon sa att det viktigaste är att vara lycklig, och hon är lycklig trots att hon åkte hem därifrån. Man kan lyckas i livet utan att göra en massa saker som ser bra ut på pappret. Jag tycker verkligen att det stämmer det hon sa ikväll. Känns bra att jag kan prata med henne iallafall.

Och jag vill hem, jag vill hem så mycket.

Ikväll lagade pappan fisk med potatis, det var jättegott.
Haha fisken såg lika olycklig ut som jag gjort idag. Är helt rödgråten i ögonen. Men det fixar sig.

Nu ska jag sova.


Tro, ork och lust är lätt att tappa
Lätt när stora drömmar trängs med saknaden
Och vinden blåser hårt emot din kappa
Men i sinom tid så vänder allt tillbaks igen

Guld är inte det enda här som glimmar
När jakten går på allt som liknar räddningen
Och lyckan varar bara några timmar
Det är inte den vi söker, inte den min vän

Världen ligger helt i dina händer
och allting ser så gulligt ut från ovan
Himlen ser så praktfull ut från marken
Håll näsan över ytan tills det vänder

Kommentarer
Postat av: ?

Du verkar trivas men endå inte... Du vet vad som är rätt & fel. du kommer välja det som är rätt för dig till slut :) No regret you know =)

2008-10-18 @ 03:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0