Ute och går med sin häst

Alltid när jag är påväg någonstans ser jag en gubbe som är ute och går med sin häst! Första gången trodde jag bara att det var en en gångs förteelse men nu har jag sett gubben och hästen jätte många gånger. Ibland går han med hästen i ett sånt tjockt snöre och ibland går hästen fritt och får äta ute på åkern. Gubben är jätte gammal och jag tror hästen också är det. Det är en sån jätte fin "indian" häst, vit med bruna fläckar!  Nästa gång jag ser dem ska jag fråga om jag får ta ett foto som jag kan lägga upp här.

Jag var på gymmet idag. Körde igenom hela kroppen. Började med att jogga som vanligt, har blivit lite snabbare nu, fast jag är ju inte som när jag gick på gymnasiet. Sen körde jag armar och sen ben och tillsist mage. Det hände en olycka med mig på gymmet. Jag skulle sätta upp vikter på stången men jag slog i huvudet, fick en jätte stor bula men den syns inte på mina bilder? Jag var bara rädd för att jag skulle börja gråta och att det skulle blöda, fy vad pinsamt isåfall!

Sen kom jag hem och badade, tänkte gå ut och sola men det är duggregn, men imorgon skulle det bli sol sa mamman i familjen! Så då kan jag bli brunis igen.

Jag fixade lunch, blev mätt för en gångs skull:) Ris med spansk korv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0