Borta bra men hemma bäst?

Direkt när vi körde ner i min gata kände jag bara nej, jag vill inte vara hemma. Allt såg ut precis som när jag åkte. Så tråkigt. Men det är självklart kul att träffa alla man tycker om men det känns ändå som, jaha, är det såhär det är? Sverige/ Helsingborg är ingetning för mig. Här är allt som vanligt, inget nytt att upptäcka. Vill verkligen tillbaka till Spanien. Jag SKA tillbaka dit, om några månader. Hoppas tiden går snabbt till dess.

Inatt trängdes jag, Rasmus och Kiwi i min säng. Har saknat min Kiwi jätte mycket. Och i morse kom katten så det blev INTE mycket sovande. Har fått äta rätt mycket allergipiller också, men det går.
Efter att vi vaknat till begav vi oss till min moster där vi snackade en massa till min kusin kom hem och jag gav henne en försenad födelsedagspresent. Hoppas hon blev glad.

Imorgon ska jag till arbetsförmdelingen och skriva in mig, sen får man hoppas på jobb. Fast har redan några ställen jag ska ringa runt till men det är inget säkert.

Sitter hemma hos min älskling just nu. Vi är väldigt trötta och har precis masserat varandra. Han är så bra på det! Min älskling borde bli massör.

Saknar Spanien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0