första morgonen

Så, nu är första morgonen avklarad.
Det var bara Lorena som skulle väckas, matas och kläs på.
Men det var inte så lätt som man skulle kunna tro. Först när jag och Alberto
gick in för att väcka henne blev hon jätte ledsen och ville inte alls gå upp. Så det var rätt
jobbigt, för jag kunde bara stå och kolla på och pappan bara skrattade.
Sen gick vi ner för att äta frukost, barnets frukost var, en mugg med oboy, en nappflaska med oboy och protein pulver
sen fick hon en slags crossiant med choklad i.
Efter det var hon pigg och glad och gick att kläs på. Sen for de iväg.

Är ensam här till fem halv sex så tror jag ska ta mig en promenad och se hur det ser ut här.
Okej inte helt ensam, städerskan/tvätterskan är också här.


jag saknar kiwi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0