kvällsmat vid tio

Äntligen är första dagen avklarad.
Jag satt ute i solen och läste min bok och sen gick jag in för att vila lite.
Vid sex- tiden kom Alberto och Victor hem så jag fick leka och mata Victor.
Jag fick också bada honom för första gången. Så himla söt han är!
Sen kom Inma och Lorena hem så jag fick bada Lorena också.
Hon tycker jag ser ut som en prinsessa!! =)

Efter det nattade vi ungarna och det var dags för kvällsmat!
Halv tio på kvällen, det är sjukt! Då är man så hungrig att man blir mätt känns det som.
Aja, bara att vänja sig. Alberto gjorde tortilla till mig, gott!

Måste berätta om nått som hände innan idag. Jag hade varit ute och gått en runda och skulle sen in i huset.
Försöker låsa upp dörren men det går inte så bra. Försöker och försöker men inget händer, så tillsist måste jag
leta upp någon som kan hjälpa mig. Gick till grannen men ingen öppnade sen såg jag en annan granne som fick bli min
hjälte. Han fick det att se så lätt ut. Bara vrida nycklen och öppna.
De spanska handtagen är konstiga! Det är bara en stor knopp man håller. Och låsen är centrallås! Jätte konstigt.

Nu måste jag sova, ska upp åtta imorgon och klä på Lorena inför skolan. Tur de har skoluniform här.

Saknar er där hemma, jätte mycket!!
Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0