Turist

Idag kände jag mig som värsta turisten. Jag var ute och joggade med KAMERA i handen! Bara för att ta lite bilder.
Och alla glodde.
Sen har jag solat hela dagen och har nog blivit lite bränd. Har läst och kollat på flygplan hela dagen med.

Och ikväll kom familjen hem, Victor och jag lekte jätte mycket, sen kom Lorena och mamman hem så vi gick till parken. Victor gillar verkligen bilar, varje gång han ser eller hör en bil säger han brrrrrrm, för han kan inte säga så mycket. Och han älskar att sitta i förarsätet.

Badet gick bra idag, synd bara att de måste bada i två omgångar. Varför vet jag inte. Kanske att jag kan ändra det för då blir det mer tid över till sagor. Och Victor går med samma blöja hela dagen, de bytar bara när de bajsat, "kaka" säger dem till bajs.

Jag fick mail från andra aupairer här, hoppas jag får vänner snart! Vet att det ska komma en aupair till en granne om 6 veckor,, må de veckorna gå snabbt.

Måste bara tillägga att barnen lägger sig skit sen, Victor som är 1,5 lägger sig nio och Lorena 3 år tio!!! Inte konstigt de är jätte trötta på mrgonen. Här kommer liter bilder på barnens rum och en del av trädgården.

Å ja, jag fick en SEAT pappa, en Ibisa!

Nu ska jag sova, saknar er!
Och kiwi.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0