packat och klart

Så. Nu är nästan allting packat och klart. Bara datorn och smink
m.m som ska ner i väskan. Allt som allt har vi 34 kgs övervikt!!!
Inte bra, men vi är beredda att betala priset som blir, för man måste
ju få ha med sig mer än 20 kg om man ska vara borta ett helt år.

Det är så himla pirrigt i magen. Kan inte fatta att imorgon ÅKER JAG!!!
Och är borta ett år, eller nästan iallafall.
Jag längtar samtidigt som jag tycker det är lite läskigt.
Kommer sakna en massa människor här hemma men än så länge har jag
inte fällt någon tår. Men känner på mig att det kommer komma några imorgon
när mamma, pappa och Rasmus lämnar mig på flyget! Usch.

Nu ska jag gå och fixa till mig, en fin dejt med Li väntar ikväll!

Kommentarer
Postat av: sabrina

Hej vet inte om du svarade på ifall du skulle använda Bdb när du är i Spanien? Härligt att vara borta så länge, hoppas allt går bra vännen<3.Lycka till

2008-09-26 @ 20:17:58
Postat av: Sara

Lycka till och hoppas du får det bra där... =)

2008-09-27 @ 09:30:26
URL: http://newkinskelly.blogg.se/
Postat av: Jessie

Ha det så kuuul :)

2008-09-28 @ 15:54:07
URL: http://yesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0