Vivo en Alovera

Jag är framme och mår bra.

Direkt efter jag ätit frukost igår spydde jag, måste varit nervös inför flygresan.
Sen körde mamma, pappa och Rasmus mig till Kastrups flygplats.
Där jag hade lite för mycket övervikt och mina snälla föräldrar fick betala 1400 extra.
Sen käkade vi där och efter några timmar lämnade dem mig ensam på flygplatsen.
Väldigt tråkigt. Orkade inte ens gå runt och kolla i affärerna så satt och väntade i två
timmar.

Väl på flyget somnade jag direkt och sov nästan hela resan. Hann dock se
20 minuter innan vi landade. Jag vill bo där uppe, på de mjuka molnen, de ser så
mjuka ut, som bomull, så härligt. Hade kunnat stanna där uppe för alltid.
Bara studsa runt där...

På Madrids flygplats hämtade mamma Inma mig och dottern Lorena.
Gud silken söt unge, och mamman! En blandning av Chaterine Zeta Jones och en som
heter Martina som bodde i min gata förr.
Sen gick vi till hennes bil, jag var jätte nervös för att se bilen, för bilen säger ju allt
om ens personlighet. Men denna fick godkänt, en helt ny svart blank Ford Mondeo, som hon
haft i två veckor. Fast har inte fått se de andra två en, så vet inte vad jag får för bil.

Vi hämtade hennes andra barn Victor hos hennes svärföräldrar och efter det körde vi hem till pappa Alberto, som inte alls var lik Robert De Niro på riktigt!!!

Vi hann knappt stanna till där hemma förrens vi skulle till en festival där vi åt kvällsmat. Efter det körde vi hem.

Idag vaknade jag vid nio och ställde iordning på rummet lite och sen gick jag ner till de andra vid halv elva. De hade precis vaknat så då åt vi frukost, sen promenad sen lunch vid tre, och jag är fortfarande mätt!

Sen kollade vi svanprinsessan och jag blev ledsen av att se den, handlade ju om kärlek.

För ett tag sen kom jag precis hem från att vi varit i en när liggande stad där vi åt och drack lite.
Om vi går ut varje kväll kommer jag aldrig orka bo i Spanien:P

Nu kommer lite bilder, jag bor på 3e våningen, men måste tyvärr gå ner en våning för att gå på toa!
(mamma, tryck på bilderna så får du se dem i större format:))


 måste gå med skor inne:(
hälften av rummet, har redan slått huvudet i snedväggen:(

det är faktiskt rätt så stort, har eget kylskåp och vask här uppe med:)

tycker om mitt fönster:)


Kommentarer
Postat av: Li

vad mysigt där ser ut!!! Fast jag förstår mig inte på dina föräldrar - aldrig att jag hade betalat så mycket i övervikt!!! :O Tänk på alla grejer du ska ha med dig hem sen då ojojoj haha. <3

2008-09-28 @ 22:58:11
URL: http://everybodyknowsli.blogspot.com
Postat av: Ronja

vad duktig du varatt lägga upp bilder!, de ser mkt fint ut.Hoppas du kommer att trivas!,<3

2008-09-29 @ 08:29:48
Postat av: emma

haha jaa men om man ska vara borta ett år måste man ju ha lite extra med sig!!!! :)

2008-09-29 @ 09:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0