det blir ALDRIG som man tänkt sig




mina nya paljettshorts och skor. alla bara stirrar på mina skor hihi, måste va
för dem är såååå fina


MEEEEEEEN HEEEEEEEEEJ!!!

Haha det blir verkligen ALDRIG som man tänkt sig...
Igår ångrade sig J i sista minuten innan vi skulle äta middag så där stod jag handfallen. Men vad gör man inte om man vill ha roligt? Hörde av mig till svenskE och frågade vad som skulle hittas på på kvällen och de skulle till PB och då helt plötsligt var kvällen räddad igen. Jag slutade jobba 22 och fixade mig snabbt för att sedan möta upp svenskarna A & E på en pizzeria. Där blev det öl och god pizza. Sedan vidare för att de skulle fixa till sig och sedan for vi iväg med en partytaxi (ja han spelade bara evighetsmusik techno ;))

Väl i PB kollade vi in de nyöppnade ställena men det var inget vidare, men det ena stället var verkligen riktigt fint!!! Men där var inget folk... Vi stack till den svenska baren (som egentligen inte är svensk utan ägs av en engelsman som älskar svenska tjejer därför jobbar det bara svenska tjejer i baren) och där blev det en Long Island och en öl sedan behövde jag inte dricka mer... Efter det stack vi till INK och de andra var på nedervåningen och jag på övervåningen för där var roligare och sen hittar jag inte dem när vi skulle gå. Då går jag till ett roligare ställe och har roligt men helt pltösligt stänger det stället och bara de som jobbar där är där så det slutar med att jag festar loss med arbetarna, vilket var riktigt roligt!!  De var så himla snälla och jag var så glad =)

Alla berömmer min spanska hela tiden och det är så himla roligt. De sa att jag verkligen pratar bra och har inte den fåniga dialekten som många turister och icke spanskspråkiga har. Ååå mitt hjärta blir varmt av dem orden.

Anlände hem till Es lägenhet där jag bommat sovplats klockan sju i morse.. hehe förlåt! Fick sova i en grusig säng i gästrummet där jag upptäckte att jag tappat mitt örhänge nummer två. Tappade nummer ett första helgen och det ska väl tydligen avslutas på samma vis, men det kändes inte så farligt, det var som att säcken knöts ihop.

Ja, vad ska man säga, det blir aldrig som man tänkt sig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0