En bra dag

I söndags när jag kollade min svenska mobil så var det en påminnelese inlagd och när jag kollade vad det stod så stod det en bra dag. Och detta hade jag skrivit för att i mitt sommarhoroskop stod det att söndagen den 2 augusti skulle vara en bra dag, och hur kunde horoskpet ha så rätt?

Så jag och A åkte till PB för att möta upp P och hans vänner men eftersom vi kom 4 timmar efter att han bett mig att komma så hade de redan kört till Gibraltar (där de bor) Men när jag berättade att jag skulle åka hem denna veckan så ville han så gärna tillbaka för att säga hej då, men jag sa att det skulle vara onödigt ifall de körde hela vägen tillbaka bara för att säga hej då...

Jag och A gick till en restaurang och hade vår avskedsmiddag och senare vidare för att kolla i affärer.

Jag gick in i en svin dyr skoaffär och skoförsäljaren (som var en riktig heting) var riktigt kaxig. Han sa till mig att jag kunde ju ta foto på skorna eftersom jag nog inte hade råd att köpa dem. Så sa jag att nää det enda jag skulle vilja ta foto på är ju dig isåfall. Så han ställde sig för att posa för en bild, och i samma stund dog min kamera men en bild hann jag få. A kom in i affären också så snackade vi med försäljaren och det blev lite småsnack som vart vi skulle senare osv. Han ville ha våra nummer så att han kunde visa oss runt senare och det tyckte ju vi var kul. Bara det att han slutade två på natten.

Vi fortsatte vår promenad till de stora lyxyachterna och det körde Ferrari bilar på gatan och Labourghinis eller hur det stavas och helt pltösligt kommer en Formel 1 bil körandes, ja det är en massa rikingar där..

Sen såg jag ännu en snygg kille som jobbade i juvelbutiken Cartier och just då stod han precis innanför dörrarna i butiken med en vakt. Och eftersom det var min sista dag tänkte jag att jag kunde ha lite kul och fula mig, så där stod jag utanför butiken (medans A gömde sig för hon tyckte det var pinsamt) och kastade slängkyssar till den stackars butikskillen men tillsist kom han ut och pratade med mig och frågade ifall jag ville komma in och kolla på kronjuvelerna ;) haha skoja, nej men han frågade ifall jag ville komma in och kolla och jag sa såklart ja! Så de fick låsa upp dörrarna för att vi skulle komma in och sen låsa när vi väl var inne, för butiken har super dyra smycken!! Så han tog mig till ringarna och han trädde på världens dyraste ringar på mina fingrar typ, jag höll på att dö när han sa priset för ringarna var täckta av juveler och diamanter. Så sa han du har väl en rik pojkvän som kan köpa de här sakerna till dig, och det tog jag ju som han undrade ifall jag var singel, så jag sa nej att jasg inte hade någon kille. Så fortsatte han att säga det om pojkvän så tillsist frågad ejag ifall han hade råd att köpa dessa grejorna och det hade han. Åååå så söt han var men sen gick vi vidare till de dyra klockorna och provade dem men tillsist efter atrt han sagt det där med pojkvän för hundrade gången så frågade jag ifall han hade tjej och ja det hade han ju, hon jobbade för Louis Vuitton i Lissabon. Men jaja kunde inte bli mer pinsamt efter det så tillsist sa jag att det var ju trevligt att jag fått komma in och kolla på alla dyrbarheter och sen gick jag. Mmmm!!

Riktigt lyckad kväll fram till dess och det blev bara bättre. Vi gick till Zoo Lounge och drack goda drinkar som vi fick serverade av ännu en super het kille som var sååå sjukt lik Orlando Bloom. Ja det kunde ju inte bli bättre där och senare kom P och N tillbaka till PB så då snackade vi med dem. Riktigt lyckat!

Jag var hemma vid sex på morgonen... väldigt mycket försenad jag vet!! Men det var det så himla värt!! Jag tog till och med bussen hem för att inte slösa pengar..

Ja gud vad jag kommer sakna alla folk jag lärt känna och allt roligt och galet som hänt här.. :(
Men på fredag ses vi mina kära... Jag pressar på brännan in i det sista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0