sucky lifeguards

Hälften av min dag spenderades på stranden med A. Det var riktigt stora vågor idag och det var väldigt roligt. Tappade räkningen på hur många gånger jag tappade min bikini och nipslippade för alla söta spanjorer. Fast en gång var värst för jag föll precis på strandkanten när det kom en jätte stor våg och slog över mig och min bikini satt runt halsen.
Hoppas det är stora vågor imorgon igen, det blir så mycket roligare att bada då.


Synd bara att livräddarna är sjukt dåliga! De springer runt som baywatch men dock lite fetare och fulare. Så var det någon som behövde livräddas men inte fasiken märkte livräddarna det utan folk fick springa och säga till dem, för de sitter bara och glor på alla toppless brudar (eller mig i vattnet ;P) Eller en annan gång när en behövde räddas långt ute i havet så springer de ut med sina orange plastgrejer i vattnet och ska simma hur långt som helst i meter höga vågor och de kommer ingenstans för de är för feta. Folk hinner drunkna innan de kommer... Skaffa vattenskoter!!!!!!!!!!!!!!!!

Så kan ju säga som så att jag inte känner mig jätte trygg ifall något händer mig.

Ikväll har jag suttit barnvakt och barnen var bedårande. De sover nu som de små prinsessor de är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0