26 DAGAR KVAR????!

Internetet funkar igen, silken lättnad!! ;)

Iallafall, igårkväll träffade jag denna svenska aupairen Sandra. Det var mycket trevligt. Vi åt på en restaurang och senare tog vi turisttåget som riktiga turister. Efter tåget var vi utmattade och var tvugna att återhämta oss på El Pieve eller hur det stavas, där tog vi en chokladtårta och vatten. Tårtan var inte upp till mina förväntningar, lite för torr tyckte jag men annars helt OK. Det visade sig att Sandra som kommer från småland känner en som jag kände förr i tiden, och det var bara ännu ett bevis på att sverige är så litet! Eller nu kanske man ska säga att världen är liten? Lite roligt ju.

Idag blir det stranden med Artemis. Vi ska väl planera lite för vår Marocko resa och prata lite skvaller;)

Obs, förresten jag gjorde precis en nip-slipp för pappan! Jag hade tappat ett glas på golvet och jag har på mig ett väldigt urringat linne med min bikini under. Så ligger jag där på golvet och krälar efter glasskivor och han snackar med mig precis som vanligt (han märkte väl inget som tur var) men så går jag och borstar tänderna på toa och då ser jag till min förskräcklighet att min ena triangel på bikini är lite mer åt sidan!! ååå gud vad jobbig denna bikinin är.

Tjugosex dagar kvar till jag slutar jobba här!!! Nu när man börjat träffa massor av folk så känns det inte som att man vill åka hem ju. Åka hem till kalla och regniga Sverige..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0