DEN DYRASTE KLOCKAN FÖR RESTEN AV MITT LIV!!


Dior Christal ladies'



Häromdagen var jag på shoppingcentret för att hitta kläder inför helgen. Tyvärr hittade jag inte någonting!!!

Istället gick jag in i en riktigt dyr klockaffär och lurade försäljaren att jag ville ha en ny klocka och blablabla. Då tog försöljerskan på sig sina silkeshandskar och tog ut några fina klockor av Dior Christal ladies'  collection. Jag var förstummad! Hon bad mig sätta mig ner och kolla på dem.
Det måste varit det dyraste jag någonsin hållit i min hand...
Hon bad mig sätta på dem på armen och förklarade allt som var så bra med dem, och så sa hon priset, bara 250000 eur!! Som hittat ju. Jag sa till henne att det var ju väldigt mycket pengar för något man kanske ska använda varje dag och det höll hon med mig om och sa att man mest hade den till fest, som ett fint armband med en urtavla! Hela armbandet var av kristall!! Hon erbjöd till och med att gå ner lite i pris för min skull eftersom jag var så trevlig och för att det var min första Dior klocka. (själv använde hon en watch klocka som hon generat visade mig, och som bara kostat 500eur).

Jag fortsatte att säga att priset var väldigt dyrt och att jag inte bara ville köpa första bästa klocka som jag såg, utan hellre ville kolla runt bland andra märken också innan jag bestämde mig. Det tyckte hon var bra.

Sen pratade vi vidare om de spanska killarna och framtiden. Hon gillade italienska killar mer, men hon var lyckligt skild.
Hon fick mig verkligen att vilja köpa den där klockan.

Om jag bara varit lite rikare...

Kommentarer
Postat av: Li

We´re gonna be famous. we´re gonna be rich and we gonna do and buy whatever we want!

2009-07-25 @ 10:35:27
URL: http://everbodyknowli.blogg.se/
Postat av: emma

självklatrt älksling!! vi jobbar på det:D las vegas över nyår?:D

2009-07-25 @ 19:58:26
URL: http://voyamadrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0