Det är väl det man får ta om man vill festa lite!!

Blöö kom hem för en timme sen efter en mycket hård partynatt!! Men inte lika hård som för vissa hrrrmmhrrmm ;)
Iallafall, jag hade sagt till föräldrarna att jag sov över hos en vän för att få stanna ute längre och sen komma hem på morgonen och jag var i Marbella klockan sju och då kunde jag ju inte gå hem så jag fick vandra runt lite i staden och klockan åtta gick jag tillbaka till huset men kunde ju inte gå in i själva lägenheten så jag fick sitta lite i trappuppgången som en annan luffare där jag råkade somna lite och sen gick in till huset kvart i nio och vaknade halv tio eller nått eftersom ungen ville komma in och spela gitarr!! JA JAG LÄNGTAR HEM!!! Men det är väl det man får ta om man vill festa lite och vara ute ORIMLIGT SENT!!

Jag hade iallafall väldigt roligt och det blev några bilder men dock mest suddiga....

Vettifasen vad jag ska göra till ikväll då jag ska sitta barnvakt, tror jag ska ta mig till stranden och hyra en solstol och SOVA!!!! Men vill helst inte visa mig ute då jag ser ut som skiiiiit. Kan inte bara familjen sticka så jag kan få sova????

Längtar verkligen hem just nu för jag orkar inte med att barnen bölar!!!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jaa lite lugnare nästa gång tack.

E det där jag på bilden där?? Crazy!

2009-07-18 @ 16:05:41
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0