Heeej

Fick sms av Li ifall jag kommit in pa universitet sa fick skynda mig till ett internetcafe for att kolla ifall jag fatt svar men det hade jag inte... kanske att jag far det pa mandag da? Internetet hemma fungerar inte hemma men hoppas det gor det till pa mandag. Viktiga saker detta ju.

Igarkvall var jag med en aupair fran min spansk klass i Puerto Banus, det var riktigt galet!! Men hur kul som helst. Jag fick tillataelse av pappan att stanna ute till klockan tre inatt ifall jag inte sa nagot till mamman. Han ar sa snall han.
Jag har lagenheten lite for mig sjalv i helgen eftersom pappan ar och kollar Davis Cup med vanner och mamman och barnen har akt till deras mormor. Sa ikvall blir det kanske att traffa en svensk aupair.

De blandar jager redbull som tokar har, halva glaset jager sa det smakar inte sa gott.

Nu ska jag ga till stranden och ta igen mig.

Kommentarer
Postat av: Li

Urk, jag hulkar nästan när jag ens bara läser namnet Jäger. Isch! haha saknar dig snutt

2009-07-11 @ 16:06:46
URL: http://everybodyknowsli.blogg.se/
Postat av: emma

haha jag har börjat gilla jäger nu haha

2009-07-11 @ 18:12:55
Postat av: Elina

sv; min pappa lämnade min mamma då

2009-07-12 @ 00:57:51
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0