Jag är avundsjuk!!

Nu ikväll är Sandra på dejt!! Såå mysigt och roligt antagligen men själv får man sitta barnvakt ikväll. Blö!! Om jag inte suttit barnvakt kanske det blivit dubbeldejt på bowlingen haha.

Iallafall, hela min kropp värker något enormt!! Min rygg är öm vid ryggraden och jag har skrapsår på mina ben och fötterna ska vi inte tala om! Antar att mina skrapsår kommer från solstolarna inatt när alla gick till stranden och full som jag var trillar jag och gör en kullerbytta över en solstol. SÅÅ KLUMPIG!! Ryggvärken kommer nog från samma.

Jag hängde lite på stranden idag, försökte sova men omöjjligt ju! Sen kom en annan svensk kille dit så vi snackade och sen åt vi lunch. Han går på det universitetet jag nog ska börja på. Efter det gick jag hem och fixade med studentboende och surfade runder på hela internet!! Känner mig inte så trött längre, antar  jag är övertrött!!

Imorgon blir det nog ett äventyr med Sandra.

Men nu måste jag vakta barnen, för idag är det ju föräldrarnas tur att festa loss ;)

PS. Jag svettas IHJÄL, lönt  att duscha, vavavavavavavavava???? DS.




Bästa bilden sedan igår, resten usch ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0