Jag är så trött

Det var ett tag sedan jag skrev här men jag skrev ett inlägg häromdagen men det var ett väldigt argt inlägg så det raderades!! Kan iallafall säga att jag fick lite skäll av pappan för att jag kom hem försent en natt. Och en annan dag anklagade han mig för att ha kommit för sent en natt men det hade jag verkligen inte!! Jag kom till och med innan jag är tvungen att komma, han tror att han har koll men det har han inte...

Annars i veckan har jag suttit barnvakt en kväll och sen varit med L och A. Jag börjar tro att L är bög, han har inte försökt någonting under alla gånger vi träffats! Fast vill ändå inte göra något med honom eftersom han igår hade stora svettlökar under armarna, och jag menar verkligen stoooora!! Iallafall han är en gentleman.

Har inte tid att skriva nu för ikväll ska jag ut och festa med A och hoppas hoppas Sandra, den svenska aupaifen, det skulle vara så himla roligt!! Jag fick min lön idag i rättan tid!!

Och bokat hemresa har jag gjort, känns lite tråkigt efterosm jag ville stanna på semester.

Och in på universitetet har man ju kommit. Ja livet rullar på som bara den, snabbt snabbt snabbt.


Men nu måste jag ruuuuuuuuuusa!!!

BESOS!!!

Kommentarer
Postat av: Li

need to talk soon! Miss oyu!!!

2009-07-18 @ 00:38:46
URL: http://everybodyknowsli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0