När alla vännerna gått hem

Det är fredag.
7 dagar kvar.
Alltså ä detta min SISTA helg!!

Känns ofattbart tråkigt och såklart vill man ju att sista helgen ska bli den bästa helgen, men det verkar dock inte bli så.. S har anlänt till Sverige. Och A jobbar idag och kan inte gå ut, jag jobbar imorgon och kan inte gå ut. Blir nog middag med J i PB och sen frågade jag P om han kunde tänka sig vara min barnvakt ikväll för då kunde vi kanske köra shot-race... Z har hemmafest och vill att jag ska komma men jag vågar inte åka dit själv. Det känns bara skit, hade ju sett fram emot ikväll så mycket. Men A är så himla mesig och vågar inte fråga sin hostfamilj om de kan byta dag. (Jag skulle frågat om inte för'ldrarna kommit hem klockan 5 i morse efter sitt festande....)

Får väl dra någon vit lögn imorgon för min famiilj, att ljuga har ju blivit en av mina bästa (sämsta i vissa sammanhang) egenskap. Och eftersom detta är sista helgen borde de väl ha lite förståelse...?

Får be en bön ikväll...
Kära läsare, gör detsamma eller håll en tumme.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0