Princessas

Jag sitter barnvakt just nu.
Barnen har varit väldigt snälla och goa idag! Bara lite småbråk och sånt innan idag när Norma (allt-i-allon) var här men ikväll är jag ensam eftersom föräldrarna skulle på någon gitarr konsert.

Min barnvaktskväll började med att vi gick till parken och lekte kurragömma, piet och sen fick jag dra runt med lillan på hennes rollerblades. De var hur snälla som helst i parken! Inget gnäll ens när vi skulle gå hem.
Sen sa jag att dem fick bada i badkaret fats de egentligen bara skulle duscha men jag är en snäll barnvakt så det fick bli bad. Det var rätt okej till det blev litet minibråk och för att få Irene på bättre humör var jag tvungen att sjunga Mamma Mia som hon älskar. Så blev hon glad. Sen var det kvällsmat till mamma mia musik och dans. Och nu sitter de och kollar på tv. Så söta. De sa att de älskade mig idag!! Fast först sa Irene förlåt för hon varit dum och sen sa Anna att hon älskade mig och då kom Irene och kramade mig och sa att hon också älskade mig. Ååååh, jag smälter!!

Jag hoppas de tycker jag är en bra barnvakt, själv hade jag velat ha en som släpper på tyglarna som jag gör och inte gör allt till punkt och pricka. En barnvakt ska vara något roligt ju.

Nä nu ska jag slänga dem i säng :)




mina små prinsessor!!


bättre bild på VS bikinin, men vågar inte bada med den för när jag gjorde det sist färjade hjärtat av sig! Dåligt!!

Förresten hur håller man sig fräsch på stranden?!

Kommentarer
Postat av: Elina

söt bikini!

2009-07-10 @ 13:09:15
URL: http://elinalatin.blogg.se/
Postat av: Jörgen

:O

Man tittar inte på bikinin ;)

2009-07-10 @ 16:43:38
Postat av: emma

haha nä' då kollar du väl solbrännan:D

2009-07-11 @ 18:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0