RONDA

 Dagen börjar med att jag går upp och väntar på att Brida ska hämta mig och jag har min superstöriga tröja med en lapp som hela tiden rivs så  jag plåstrade över lappen. Fick vänta på Brida ett tag så jag fotade det fina landskapet.  Och en fin bil:) 

Vi körde på en jätte slingrig bergsväg och det var jätte läskigt. Vi körde i 50 medans alla andra körde i över 100 så resan dit tog lite mer än en timme. Men väl framme fick vi se sånt här fint       Jag har en miljon bilder av landskapet så tänker inte lägga upp alla. Men vi gick på banditmuseum eftersom där varit massor av banditers tillhåll där förr sen gick vi in i en jätte fin och stor kyrka, sån riktigt gammal!   . Vi var utanför Spaniens äldsta tjurfäktningsarena också men det var alldeles för dyrt inträde så vi gick aldrig in, lite synd såhär i efterhand tycker jag...

Och min allra sista bild på Brida på en skit seg restaurang där vi var tvugna att be att få pommesen i take-away för att vi skulle hinna köra hem i tid till mitt jobb började. Det klarade vi bra bara det att jag hade världens migrän resten av kvällen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0