Thank God I'm V.I.P.

Lördagskväll var uungarna så himla jobbiga att jag tänkte få dem att hålla tyst genom att visa dem en fin liten film. Jag visade denna http://www.youtube.com/watch?v=QfZItov1BUo . Vilket resulterade i att den stora ungen inte kunde sova och att jag fick sova med henne i hennes säng och hålla handen. Den lilla ungen trodde dock att monstret var en apa och ville se den om och om igen...

Söndags låg jag på stranden och då kom L helt plötsligt dit och la sig bredvid. Sen blev jag aldrig av med honom. Han ville hålla handen och klagade på att jag kollade på massa andra killar. Han var riktigt jobbig precis som att vi var tillsammans och vi har aldrig ens gjort något. Om vi hade gjort nått hade han väl trott att vi varit gifta nu!!  Så tillsist sa jag att jag inte ville att andra folk skulle se oss, haha. Iallafall blev han mer trög och frågade mig vem jag ville ha av alla killar på stranden och där fanns ingen snygg så jag sa ingen så sa han vill du veta vem jag hade velat ha då, jag bara jaja visst, så visade han en blond och blek tjej som låg några meter bort. Ja jag kunde inte brytt mig mer, så jag skrattade honom upp i huvudet. Så eftersom han aldrig ville låta mig vara ifred gick jag hem tidigt.

På kvällen stack jag och Artemis till Puerto Banus och gick runt, tillsist träffade vi Sanda och Nathan och käkade med dem sen drog vi vidare och träffade ett stort gäng och festade loss lite med dem. Jag var såååå nära att vara hemma klockan två men taxin körde så sakta att jag var hemma 5 över och nästa dag gav pappan mig en mördarblick men sa inget.

I måndags på spansk klassen kom det in nytt folk och dem hade en tröja på sig där det stod Thank God I'm V.I.P höhöhö. såå himla fult, De var så pryda som bara den. Hade gått i katolsk skola osv. Lärt sig spanska flytande och latin. Ja jag är så himla trött på spansk klassen så jag funderar på att inte gå dit mer...

Idag låg jag på stranden med Artemis och imorgon blir det shoppa för min del.

Satt även barnvakt igårkväll och nattningen gick lätt för de hade somnat i soffan...


Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0