Tjuvbarn

Nu är min MP3 väck också!! Har letat verkligen överallt men förgäves så jag gick och köpte en fejk mini-ipod och sen blev det lite kläder som tröst. Fan asså jag kan inte leva utan min MP3, tänk att ligga på stranden utan musik? Jag skulle dö då. Så var tvungen att ha en nu inför helgen när jag åker till Madrid och stannar över helgen.

Ska bli rätt skönt att slippa barnen för ett tag, de har varit riktigt jobbiga denna veckan.
Ska bo hos min aupair agenturs hus och där blir det bara semester och massor av shopping!
Ska förmodligen ut i helgen med en amerikans aupair som är i Madrid, kommer nog bli trevligt!


Vi hörs efter helgen! Kommer inte ha med datorn dit.
Muchos besos!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0