VEGAS BABY

Är det ens lönt att skriva att jag var lite berusad igår?

Iallafall hade jag sjukt roligt!! Det var jag, Sandra, Artemis och Jenny ute. 4 SKIT SNYGGA tjejer ;)
Vi sprang från bar till bar och fick gratis drinkar och shotar. Sprang från dansgolv till strippstång till dansgolv, till toaletten. Riktigt galet var det!!

Senare begav vi oss till en bar precis vid hamnen och självklart blir jag av med alla...
Iallafall så börjar jag snacka med inkastarna och dörrvakten och helt plötsligt är det jag som är inkastare och vakt. Det var riktigt roligt!!! Jag fick sitta på en stol utanför och säga ifall de fick komma in eller inte, och om de hade för fula kläder och var ovårdade. Jag råkade säga till en gubbe att han var för gammal och inte fick komma in så visar det sig att det var ÄGAREN!! Klart det händer mig ju, men han blev inte alls sur utan tyckte jag var jätte duktig och ville jätte gärna jag skulle börja jobba där!! Så kanske springer dit en snabbis idag, vi får se. Det enda alla sa till mig igår var att jag var så cuuuteeee, hela hela hela tiden när jag satt där, eftersom jag nog riktigt full och försökte fixa in folk så måste det egentligen sett förjävligt ut...

Sen träffade vi gamla godingar ;)

Och sen var jag hemma klockan halv åtta i morse... puh, tur inte familjen var hemma. Men fick för mig de var hemma för deras sovrumsdörr var stängd, så varje gång jag hörde ett ljud trodde jag det var pappan som skulle komma och skälla på mig...

men nu måste jag rusa!!! Ska ut med Artemis ikväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0