Alla känner väl barn?

Ska bara skriva lite snabbt innan jag springer ner till stranden. Det är förresten rätt mulet idag på halva himlen men det förflyttar sig inte men det är i det mulna som solen håller sig. Ändå sjukt varmt!
Natten var ändå okej, det blåste jätte mycket ute så jag fick vira upp stålpersiennen eller vad det är för nått. Sov till och med med kläder på för det så svalt och så vaknade bara en gång inatt vilket var väldigt bra!

I morse följde jag Ana till skolbussen och det gick väldigt bra. Sen skulle jag ta minstingen till sin skola och jag hittar inte dit än, det är sån kringelikrok väg så allt-i-allot* skulle följa med och visa vägen. Men det vill inte Irene och då börjar allt-i-allot att gråta och ville inte gå med oss. Men man känner väl barn, de gillar allt som är nytt och spännande och sen när det blivit gammalt duger det gamla som om det vore nytt. Allt-i-allot följde till slut med men gick 100m framför oss och när hon vände sig om var hon helt rödgråten. Jag försökte snacka med henne men hon kan ingen engelska alls och den lilla spanskan jag kan räckte inte långt. Hon sa iallafall tillsist att hon mådde bra....


Nä nu ska jag ut:)

*hon som är städerska, barnskötare och kock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0