Blixtsnabb glädje som går över i besvikelse

Dagen har knallat på, är inne på min tredje vecka!
Hängde på stranden några timmar och sen gick jag hemåt. Påvägen hem är det en kille som skriker ett namn och går mot mig och jag bara fortsätter att gå för det var ju inte mitt namn. Han stoppar mig och säger det är han från inatt, Fabio! Åjo visst minns jag honom men det där namnet är inte mitt namn han ropade, orkade inte bry mig, jag kan heta vad du vill bara du blir min vän? ;) Nä men så snackade vi och han ville ses ikväll efter han jobbat, mmm så sent som klockan ett ska han ringa men jag ska inte träffa honom. För sent ju, jobb imorgon.
(Han var utanför min dörr inatt och han ville ha mitt nummer, för egentligen ville han ha med mig till nått ställe men jag sa nej, klockan var typ nån minut innan två då. Så whatever, behöver nummer i min spanska mobil ju)

Iallafall dagen med ungarna gick bra och middagen med familjen var härlig. Känns som att vi är en riktig familj haha.de är så söta!!

Iallafall kollade min mobil efter mitt arbetspass var slut och hade missat samtal från fotbollskillen Nico. Ringde upp men ingen svsrade sen fick jag sms tillbaka att jag skulle ringa igen så jag gjorde det men sen blev allt snurrigt blev så irriterad, lönt att jag ska ringa om det ändå bara är hans vän som ska snacka.. slöseri på mina pengar. Hade förresten missat samtal av Fabio också men eftersom jag ej lagt in hans nummer hade jag ingen aning om att det var han så jag ringde upp å jag snackade med honom eller vem det var men han fattade inte ett skit, fast Fabio kan bra engelska?! Så han den där F eller okänd eller vem det var la på. Blir så förvirrad.

Så fick jag sms innan och jag hoppades att det var någon rolig så jag fick sån glädjeskutt i magen men så kollade jag och det var ingen rolig... Blöö.

Men jag vet iallafall hur man snackar med folk nu haha, snackade med några inann när jag var ute och gick. Bad dem översätta nått haha

Nä nu måste jag sova!!!

Buenos noches mi amores.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0