Dans och musik

Hej allesammans!
Hade ni en bra midsommar igår? Jag hade iallafall det, mycket trevlig!
Dagen började genast bra igår för alltiallon hittade mitt halsband!! Gud vad lycklig jag blev. Trodde det var förlorat för alltid ju. Tyvärr har hon inte hittat mina örhängen (de svarta blommorna som är mammas favoriter :( )
Alltiallon hittade mitt halsband på barnens rum. Det gör mig så arg för barnen ska inte pilla på mina saker och de vet de om! Ska inte behöva tvingas gömma alla mina tillhörigheter. Kanske mina örhänge kommer fram någon gång, hoppas kan man ju alltid...

Gårdagen fortsatte med spansk lektion där jag fick mycket beröm. Någon gång tyckte läraren att jag verkligen lät som en spanjorska och det var en himla rolig komplimang!

Sen sprang jag till stranden och pressade två timmar till det blev lunch. Lite barnpassning på det och på kvällen gick hela familjen och jag och kollade när minstingen uppträdde. Det var jätte trevligt och gulligt att se på.
 Hon var en hulahula- tjej.

Avslutar detta inlägg med ett citat från en bok jag läser just nu, Blonde.
"om man kunde sluta hoppas kunde man sluta vara rädd"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0