DEL TVÅ

Andra gången gilt eller vad man säger! ;)
En hel del har hänt sen sist, jag har ju fyllt TJUGE!! Bara det säger att jag klarar detta.
Nä men skämt och allvar...

Allting började bra redan på DKs flygplats där jag hade tre kilos övervikt som jag slapp betala.
Senare efter en fyra timmars lång flygresa var man framme och mamman och pappan stod och väntade på flygplatsen i Malága, jag kände dock inte igen dem men de kände igen mig. Jippi.
Pappan pratar vääääldigt bra engelska och mamman klarar sig.
Barnen är inte alls som de förra utan helt bedårande och de kan faktiskt lite engelska. Vi kommer redan bra överrens.

Men nu måste jag sova.
Och sen någon dag köpa ny kamera.

DET ÄR VARMT HÄR!!!!!!!!!!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0