Det var mitt fina halsband

Idag kom jag på att jag inte vet var mitt halsband är och jag inte hitta det! Har letat överallt, och jag menar precis överallt där det kan tänkas ligga, i skor, bland underkläderna, massor av lönnfack och fack och i byxor, jackor, ja fan till och med i familjens bokhylla...
När jag är igång med att leta efter halsbandet kommer jag på att hade två par örhängen också som jag lagt av tillsammans med halsbandet, de är också försvunna. Blir så ledsen för jag älskade det där nyckelhalsbandet!!
Berättade det för pappan och han berätttade direkt att den minsta ungen brukar ta smycken och gömma dem på ställen inte ens den påhittigaste skulle komma på. Han tror definitivt att det är hon som gjort det. Ja vad glad man blir. Just därför jag inte vill ha ungarna på mitt rum. Fast det behöver ju inte vara så att ungen tagit det så skyller inte på henne men om jag vetat att hon inte varit här hade jag bara haft mig själv att skylla och då hade det varit lättare men nä, nu är det inte så.

Skulle ju egentligen käkat middag med den tjejen ikvälll men hon svarar inte när jag ringer men jag sa ändå till familjen att jag skulle träffa henne så jag kan sticka ut. Vill inte vara den ensamma tjejen som inte har några vänner! Idag ska jag ut och hitta vänner!! Ja eller något liknande, ska väl gå där och kolla på massor av folk. Kanske att hon ringer tillbaka senare eller så, för man äter ju inte middag (kvällsmat) här förrens tio som ni kanske minns sen min sista vistelse? ;)
Lär ju iallafall träffa henne imorgon på spansklektionen.

Aja, nu måste jag göra ve mig och ta med mig kameran!
Kanske skriver när jag kommer hem inatt, var ju tvungen att vara hemma innan två;)


saknar Li




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0