EN OK DAG =)

Har precis slutat jobba.

Spansk lektion idag. Det var bra hade dock en ny lärare vet inte om den andre slutat? Han här var iallafall också bra.
Sen har jag shoppat lite kommer bild imorgon tror jag för då är det den strandfesten, tänkte ha det då. Brida och jag ska nog dit.

Annars idag var det första gången jag tog hand om den lilla tjejen ensam och gud silket humör hon har! Skulle väcka henne för hon får inte sova mitt på dagen egentligen men då fick hon värsta arga anfallet och slogs och sånt. Slutade tillsist med att jag kröp runt på golvet och låtsades vara en hund eftersom hon skulle bli glad, det funkade iallafall! Sen var hon lika go som vanligt. Var i parken och sånt idag med. Det gick bra. Men är så fruktansvärt trött så måste sova nu. Längsta natten jag får sova för imorogn har barnen ingen skola. SOVMORGON!!


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0