:)

Igår var en hur bra dag som helst! Började med att jag köpte en ny kamera för 138 eur, med 10,3 megapixel osvosv, väldigt billigt tycker jag! Sen hem och tog hand om barnen som var som ÄNGLAR!! Är riktigt stolt över dem och mig som är bra på att leka.

På kvällen var jag ute och gick och bara fick en konstig känsla att ikväll skulle jag få vänner och jag kände en slags ro i kroppen och allt kändes bara toppen. Så jag promenerade omkring här i byn och köpte  rayban solglasögon, helt äkta! Iallafall var priset mer än äkta!!! Sen köpte jag världens största glass och gick runt och åt å tillsist gick jag till ett litet torg där ett gäng spelade fotboll. De började säga saker på spanska som jag förstod så jag svarade sen började vi snacka  Och det var hur roligt och trevligt som helst! Typ 10 andra killar och två härliga tjejer. De sa de var mellan 16 och 19 men jag tror nog ingen av dem var 19 men ändå! Hur roligt som helst för vi spelade fotboll och vollyboll osv. Killarna tävlade om att få sitta bredvid mig och tjejerna var jätte snälla. De flesta kunde bra engelska. Stannade med gänget till väldigt sent och tillsist var det bara jag och 3 killar kvar men de var så snälla!! De sa att deras gäng var min familj nu haha.
Vi bytade nummer och bestämde att vi skulle ses ikväll och gå till stranden någon dag och det kändes bra. Ens mamma kom till och med till oss och bjöd hem mig att prata spanska med henne om jag lärde henne engelska haha!!

Men blir inget ut för mig ikväll eftersom jag var på köpcentret och sen åkte vi till pureto BANUS heter det visst... som jag och Brida  skulle åkt till men hon ska nattdyka idag, så himla tufft! Fest på söndag istället!!

Och imorgon träff med en annan aupair tjej!

Vill aldrig åka hem igeeeeeeeeeeeeeen :P

Kommentarer
Postat av: Li

Men jag vill att du kommer hem ju!!!!!!!!!!!! :(

2009-06-27 @ 16:09:14
URL: http://everybodyknowsli.blogg.se/
Postat av: emma

såklart jag ekommer hem!! å du kansk rhit först?!:D

2009-06-27 @ 20:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0