förjävligt!

Idag blev jag av med min lilla bruna börs (alltså inga kreditkort osv) som jag fått av pappa samt 50 eur och mynt, kanske 5 eur i mynt... Har letat överallt så nu är jag övertygad om att jag tappat den ute. Gick samma väg tillbaka som hem från stranden men såklart fanns den inte kvar ifall jag tappat den eller någon snott den jag vet verkligen inte. Men ja det är mycket dumt att gå till stranden med så mycket pengar men hade glömt att lägga av börsen och på hemvägen köpte jag en glass och hade den uppe. Sen fotar jag min glass som är jätte stor och lägger tillbaka kameran där jag tog den, delvis i samma fack som börsen och sen dess har den varit puts väck!!! Sån otur men jag tror den trilla ut när jag tog upp kameran men det borde jag väl hört om den föll till marken? Jaja grattis till dig som hittade den, gör av med pengarna på något roligt! ;)

Imorgon ska jag och Brida köra till RONDA en jätte fin stad/ by en timmes bilfärd härifrån. Det blir som en avskedsträff eftersom hon åker på torsdag!! Tråkigt att hon ska åka men imorgon kommer bli mysigt!!

Sitter just nu barnvakt men ska nog sova nu, ska upp sju eftersom Brida hämtar mig klockan åtta!!!!


Jävla super mega twister som fick mig att bli sugen och sen gör att jag tappar börsen!! Kan säga den glassen kostade runt 600 svenska...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0