Idag blir det lite bilder

Dagen började med att jag följde Ana till busshållplatsen sen hem för att göra vid mig inför skolan.
Jag praktiskt taget trillade in på spansk klassen eftersom där finns ett störigt litet trappsteg man inte alls tänker på.
Sen var det klass i 2 timmar och jag fick lite skäll... först eftersom jag inte hunnit göra hela läxan tills idag och sen för att jag inte kollade på läraren när han pratade, men jag lyssnade faktiskt! När han förklarar något vill jag läsa texten samtidigt så det blir sammanhang men det får jag inte. Annars tyckte han jag var  duktig men han har dock kommit på att jag läst lite spanska innan, mm men bara un poco poco ;)

Efter det gick jag och köpte ny solkräm, 30 och 50 solskyddsfaktor, 50 är bara ett solstift. Sen gick jag i gamla stan. Så himla fint med alla gamla hus och trånga gränder med massa blommor hängandes ner för väggarna. Som taget ur en film!

Resten av dagen tog jag hand om barnen som var rätt jobbiga idag men vissa dagar är väl så.
Inget solande idag får bli massor imorgon nu när brännan lagt sig.












älskar sånna blommor vid väggarna:)
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0