Jag vill varken se eller veta

Första gången jag såg det jag inte ville se var här i lägenheten.
Han stod i dörröppningen  med ett par rätt så slappa byxor men ändå var hela den synlig som värsta jätte bulan!! Ni vet sånna gubbar som har ett par tajta byxor och lägger hela saken på ena sidan, ja så såg det ut!! Fast med slappa byxor.. Men uuusch vill inte tänka på det, så äckligt.
Men han springer runt här i kalsonger på morognen och man bara ser det, trots att man inte vill men den tar fan upp hela synfältet!!! Så står han bredvid en och kliar sig på magen samtidigt som han snackar med en, ja jag kan ju inte bara glo rakt ner i bordet utan får kolla honom i ögonen men det går knappt. Jag blir äcklad. Det är som en mardröm, vill inte veta av detta!!!

Annars är det bra här. Fast lite jobbigt att ungarna alltid är på mitt rum och rotar runt i mina saker.
Och idag firar den äldsta ungen sin födelsedag i skolan så hon hade med sig en stor choklad tårta och läsk. Mmm jag blir sugen på lakris!! Jag gav förresten familjen en burk med turkiskpeppar som jag köpte på DKs flygplats, men de har knappt ätit den, de gillar mest choklad. Hur kan man inte gilla lakris liksom?

Ska strax till stranden och glassa! Måste bara köpa med mig lite matsäck och massor av vatten.
Ikväll blir det förhoppningsvis middag med den Irländska tjejen från spanskklassen









bilder från rummet, sett från sängen

Kommentarer
Postat av: Li

Emma, du får ju säga åt dom att dom inte får pilla på dina saker!!! Och fasen vad äckligt med "bulan"! Örk!!!

Saknar dig stumpan!!!!

2009-06-18 @ 13:17:13
URL: http://everybodyknowsli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0